RSS

Cap XI – Istorie

30 mart.

-Multumesc pentru aseara „zic iar , de data asta foarte doritor sa realizeze ca ii sunt profund si irevocabil indatorat”
-Nu ai pentru ce ! nu asta fac prietenii ?
-Nu as avea de unde sa stiu … nu am prieteni ca voi
-Asta a sunat destul de trist…
-Nici nu iti dai seama…e o intreaga istorie
-Uite, iti propun un joc „sarind in sus de parca tocmai trecuse un sarpe pe sub picioarele ei dar in acelasi timp afisand un zambet destul de dulce pe fata…cred ca asta inseamna sa fii entuziasmat de ceva”
-Ce joc ? „mai retras , asa cum eram deobicei la capitolul asta”
-Un joc de cunoastere…pana la urma te stiu de 3 zile si nu stiu nimic despre tine … decat cum te numesti !
-Asta ar trebuii sa fie destul de interesant…bine , care sunt regulile , sau tipul de intrebari , sau … adik ai voie sa intrebi orice … sau cum se joaca ?
-Pai …simplu : eu te intreb ceva , tu imi rasp si ma intrebi ceva la randul tau ….altceva sau acelasi lucru daca asa vrei
-Si tipul de intrebari ??
-Nu conteaza …in limite normale
-Ok …cati ani ai ?
-19 , tu ?
-La fel ; Este culoarea ta naturala sau esti vopsita? Stiu ca e ciudata intrebarea !
-Din contra , aud asta destul de des … dar este 100% naturala , asa sunt de la mama mea ….. Cat porti la pantofi?
-42 , dar ce e cu intrebarea „razand”
-Destindeam doar atmosfera
-Oooook … ce cupa ai la sutien ?
-Hai hai , fara dastea ca ….
-Glumeam , glumeam … Single sau cu boufriend ?
-Boyfriend inapoi in Bucuresti …tu ?
-Liber ca pasarea cerului dar singur , atat de singur „fredonand melodia”
Crezi in biserica , Dumnezeu , minuni , chestii de genul asta ? „continui eu”
-Da , dar nu sunt ceea ce ai numi o fana a bisericii si dupa cum te uiti acum la mine as putea merge pana acolo incat sa spun ca nici tu si ca stii despre ce vorbesc.
-Chiar stiu … ca bine zici!
-Cate kilograme ai ?
-Chiar conteaza asta ?
-Nu neapaarat ….stii tu , de dragul discutiei
-Cam 67 …cred inainte sa ajung aici ! Cred ca am mai dat jos vreo 2-3 kg din cauza stresului de ieri !
E randul meu acum :care a fost cel mai comic moment din viata ta ???
….
Rectific , cel mai penibil ?

-Asta e prea usor !La 17 ani , in liceu in clasa XI …de fapt era vara dintre a XI si a XII , eram cu o foarte buna prietena seara afara si ne era cald, asa ca traznitele de noi ne-am gandit sa facem o baie . Am sarit un gard , ne-am dezbracat de tot ca nu aveam schimburi la noi si acasa ude nu vroiam sa ajungem si am sarit in piscina.
Dupa aproximativ 10 minute… daca nu mai putin , in dreptul piscinei erau proful nostru de mate cu inca un cuplu , iesisera la aer probabil…
Nu iti zic toata discutia si cat de penibil ne simteam, dar oricum …proful de mate ne-a fost cel mai bun prieten in clasa a XII „ridicand din sprancene de cateva ori”

-Hai ca asta chiar e caterinca , nu te cred!
-Jur! pe atunci eram lipsita de orice inhibitii si faceam tot ce vroiam …nu zic ca acum nu mai sunt asa … mai bine zic ca de pe atunci „zambind”
-Al tau care a fost ?

-Nu iti zic ca intru in pamant de rusine si acum…
-Hai zi ! …tu ai deschis subiectul
-Ai si tu dreptate …dar cum pot sa zic asta ? nu zic …. iti zic al 2-lea cel mai penibil moment !~
-Bine , zi !
-Eram cu o tipa acum vreo juma de an , si na …am adus-o acasa unde eram singuri , am dat drumul la muzica , ne-am incins , am continuat si cand eram amundoi dezbracati si unul peste celalant , intra mama in camera sa imi zica de muzica …
a iesit destul de repede , dar la fel a facut si tipa respectiva…
-Asta chiar trebuie sa fii fost penibil
-Cam si cum … acum cel mai comic moment … sa mai inveselim atmosfera

-Pentru mine …. m-am imbatat la majoratul celei mai bune prietene ale mele si am vomitat pe tricoul prietenului ei …tricou luat special pentru ziua ei. Ala a facut ca toti dracii atunci , dar stiu ca eu si prietena mea am ras inca o luna de faza aia.
-Geniale sunteti… dar va bateam daca era tricoul meu!
-Chiar asa ? „afisand un puppy face”
-Termina
-De ce ? „facand ochii mari la acea figura de mai devreme”
-Ca nu pot sa mai zic nimic! Daca vrei sa vorbesti singura mai uitate asa la mine
-He he , sunt tare
-ce sa mai zici si tu …!Am deviat mah !
-Stiu …acum zi tu cel mai comic moment al tau
Stii , uneori asa cunosti un om , ascultandu-l aberand , in momentul sau de glorie …mie atunci imi place sa ascult un om vorbind , pana atunci parca vorbesti cu jumatate din el …si deci in consecinta eu vb incontinuu si nu las pe nimeni sa vb peste mine …
-Esti ciudata rau !
-Stiu ! Ok , termin … deci cel mai comic mom al tau ?
-Biiine , poi stai sa ma gandesc …
…. cred ca a fost atunci cand i-am facut o farsa geniala unei prietene (girlfriend) , am ras cu lacrimi de pui de crocodil atunci …si inca ceva timp dupa ! doar nu pot sa iti zic faza in sine.
-Hei de ce nu ? asta urma sa te intreb
-Nu nu , nu am de gand sa zic … asta patrez pt mine!
-Rautate esti !
-Stiu , asta sunt ! cine ma vrea , ma vrea asa !
-Am o intrebare pentru tine : de ce ai zis ca nu ai prieteni cand am inceput sa vb ?
-Poveste foarte lunga …
-Poti avea incredere sa o spui
-Nu stiu ce sa zic …
-Spune-mi , ramane intre noi ! Promit „folosind din nou chipul ala care ma lasa fara glas … acel puppy face adorabil”
-iar privirea aia ? biine! Cu ce pot sa incep ca e mare …
-incearca cu inceputul „cu limba scoasa la mine… nu o avand loc in gura ?”

-Tine-te bine :
Toata tarasenia asta a inceput acum cateva luni cu un grup de prieteni cu care ma intelegeam super bine . Toti eram la fel , adik cu chef de viata si etc. era super si chiar ne distram mereu ! Puteam sa zic ca tineam la ei mai mult ca la orice… eram practic mai tot timpul toti …asa , in fine !
In grupul nostru au mai intrat 4 fetesi la inceput a fost bestial …Ne-am mai cumintit ca eram cu fetele langa noi si totul era chiar bine , toata lumea cu toata lumea … intelegi…
Acum vreo 2 luni una dintre tipe sa cuplat cu unul din noi si ala nu a mai iesit cu noi , si nici ea, apoi cei doi sau certat cu un tip care incerca sa il cheme sa mai iasa cu noi …nici acum nu stiu care a fost motivul intemeiat al certei respective … dar stiu ca tipul asta sa luat de fete pentru ca prietena lor cica nu il mai lasa pe el sa mai iasa cu noi !
Dupa faza asta , nu au mai iesit nici fetele , deci mai ramasesem 3 …baieti ! eu , tipul respectiv si inca unu . Asta ultimul s-a suparat pe ala care se certase pentru ca ii placea de una din fete si dupa faza respectiva nici nu a vrut sa mai auda de el ; si asa ca am ramas doar 2 … astea toate s-au intamplat intr-o saptamana sau doua cel mult…iti dai seama…
Acum vreo 3 sapt, tipul asta cu care inca mai eram prieten mi-a facut o faza aiurea rau. A vrut sa se combine cu o tipa care nu prea il placea si tipa respectiva ca sa scape de el … a zis ca se vede cu cineva . El nu a crezut-o si a intrebat-o cu cine … si a dat numele meu ca sa o creada!
Asta nici nu m-a intrebat nimic si a dat sfoara in tara ca tipa este panarama iau eu mi-o pun cu ea si ca l-ar fi „acostat” si pe el

-ce prost!
– Stai ca nu am terminat ….

Mai aveam si alti prieteni … si toti s-au luat unii dupa altii si au inceput sa faca misto de mine… am incercat sa le explic, dar nu ai cu cine sa discuti… printre astia aveam o colega care e super buna prietena cu mama , care e in consiliul clasei si al scolii, si asta a apucat sa ii spuna versiunea ei , apoi a ajuns la tata … mama si-a adus aminte de faza cu tipa de acum juma de an … a facut conexiuni proaste si de la asta o tarasenie nedorita cu parintii!

-imi pare rau
-cred ca nu am vorbit cu ei 1 saptamana daca nu mai mult de la faza aia … nici buna , nici pa , nici nimic !

Dupa asta mama si-a cerut scuze , ii explicase sormea care a fost singura care a stat sa asculte, dar tata inca mai crede cine stie ce …si inca face niste faze de imi vine sa imi dau palme !

-Imi e mila de fata aia
-Sa nu iti fie …mie nu mi-ar fi … curva era , doar ca nu a mea , asa ca dupa faza aia a devenit mai populara , mai cautata si mult mai bine intretinuta.
-la asta nu ma gandisem
-Iti zic eu … in fine , acum stii si de ce zic ca nu am prieteni si de ce nu imi sufar parintii.
-Mama ta nu ti-a gresit … adik ba da , dar intelegi ce vreau sa zic , si te-am auzit prin perete atunci cand ai vb cu ea …nu ai fost prea dragut !
-Stiu ! Am plecat de acas tocmai ca nu mai puteam suporta sa mai stau acolo … nu ca aveam prea mare chef de mare , dar nu regret ! Dar hai lasa asta …deja am vorbit prea mult despre mine …. hai sa vorbim despre tine !!!
-Ce e cu boyfriendul ? Cine e , cum e , ce are , ce nu are ??
-Ha ha … mai e ok ! Nu e nici Brad Pitt nici Fat Frumos , nici cel mai cel … dar este ceea ce aveam eu nevoie ,cel putin atunci cand l-am luat ca acum nu mai stiu …
-de ce ?
-daca tu ai stat sa imi zici , hai k iti zic si eu :
Trebuia sa mergem amundoi la mare , ca un cadou de ziua lui …care a fost ieri ! Dar inainte cu doua zile de plecare i-am zis de surpriza : bilete cumparate , toate cele aranjate , planificate , el trebuia sa stea in camera ta , dar s-a crizat ca de ce fac planuri fara el cand eu vroiam sa il surprind placut… am aflat putin mai tarziu de ce a reactionat asa !trebuia sa sse intalneasca cu niste fosti colegi , cunostine , ceva la o zi dupa plecare si era neaparat sa ii vada …dar nici el nu imi zisese de asta cand il intrebasem ce face intre zilele astea cu aproximativ 2 zile inainte!

-Credeam ca o sa imi zici ca trebuia sa se vada cu vre-o fata
-Si eu am crezut la fel …. ca nu ii intelegeam reactia , dar m-am linistit pe parcurs …acum nuj daca m-a mintit sau nu …dar nici nu prea mai conteaza pentru mine acum !
-Poi si …ai plecat ? nu puteai sa le intarzii sau sa le anulezi ?
-Puteam ! dar eram nervoasa si suparata si am plecat singura si pe al lui l-am anulat si mi-am luat banii inapoi …doar 75 % ce e drept …dar oricum …de cand sunt aici nu a binevoit sa dea macar un mesaj sau un telefon!
-Aiurea
-Nu ma mai plang deja ! M-am obisnuit cu asta ! El era genul de om rece … adica nici nu prea vorbea el cu fete si e foarte distant fata de ele!
-Scuze ca intreb asta dar : Nu si fata de tine ?
-La asta nu m-am gandit , dar nu ma stresez prea tare … am venit sa ma distrez si nu am de gand sa las pe cineva sa imi strice cheful asta !
-Cat mai stai aici ?
-Daca e dupa intentia mea … doua zile ! Tu ?
-Tot asa cred , poate plecam impreuna ca oricum eu trebuie sa schimb prin ploiesti
-vorbim noi si de asta … oricum nu te refuz pentru ca imi place compania ta
– A da ? asta era un app ?
-Poate „zambind”
-Auzi mah ..ce vroiam sa mai zic „prefacandu-ma ca rosesc …de fapt cred ca roseam deja”
-Eu ma duc sa fac un dus, discutia asta ma extenuat ! M-a terminat
-Atat de obositor pot fi ?
-cam da „razand”
-Lasa-ma , gata , m-am suparat !
-Hehe …pa-pa Marcu !
-Hai dute, pa ! „cu limba scoasa spre ea”

-Hei Marcu …”Mihai se uita fix la mine de putin mai departe” …nu vroiam sa va intrerup… ce e intre voi ?
-Ramane de vazut !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Nota de subsol : boufriendul este termenul meu stiintific pentru gagiu :))
Pentru toti cei care il asteptau 🙂 spor la comm-uri , cat mai multe , mai bine !
Asta e cel mai lung capitol si o sa ramana asa … dar imi cer scuze ca a durat atat … am trecut printr-o perioada de neinspiratiune care se poate citi pe percursul capitolului 😀
Scuze deci si pentru asta 🙂 In rest , sper sa va placa 🙂
cap asta e pus ca un mic cadou pentru cineva nascut pe 26 😀 cu o intarziere necalculata , neprevazuta si total nedorita

 
3 comentarii

Scris de pe CMie, 30 mart. 2011 00:53:47 +0300+03:0030 2011-03-30T00:53:47+03:00am +03:004731+03:00 2011-03-30T00:53:47+03:00am03 în "no name...no game"

 

3 răspunsuri la „Cap XI – Istorie

  1. Beky

    CMie, 30 mart. 2011 16:47:36 +0300+03:0030 2011-03-30T16:47:36+03:00pm +03:003631+03:00 2011-03-30T16:47:36+03:00pm03 at Miepmk 3000000 +03:00 2011-03-30T16:47:36+03:00pm31 362011-03-30T16:47:36+03:00Mie, 30 mart. 2011 16:47:36 +030047+03:00 pm472011-03-30T16:47:36+03:0047 03pm 36+03:00pm388000000Mie, 30 mart. 2011 16:47:36 +0300 :))

    Hmm…Deci , sa inceapa criticul din mine sa comenteze.Aprecies mult ca acest capitol e mai lung.Imi plac si glumele cu care l-ai piperat si de asemenea si observatiile lui Marcu.Faza cu:-Sa nu iti fie …mie nu mi-ar fi … curva era , doar ca nu a mea , asa ca dupa faza aia a devenit mai populara , mai cautata si mult mai bine intretinuta.A fost foarte tare.Ce nu imi place…hmm…pai a trebuit sa citesc de cateva ori momentul in care el povestea de prietenii lui ca sa inteleg si eu(nu ca am facut mare lumina) dar poate am eu mintea obosita(elevat spus).Deci…ca sa rezum totul la o prop.:Yap (cu ,,a,,prelungit si accent pe ,,p,,),mi-a placut.Success cu nextul. P.S.:Nu, nu am vazut deloc chimie intre Anca si Martin(de observat nota de sarcasm)

     
  2. Jennn

    CLun, 04 apr. 2011 19:51:11 +0300+03:0004 2011-04-04T19:51:11+03:00pm +03:001130+03:00 2011-04-04T19:51:11+03:00pm04 at Lunpmk 4000000 +03:00 2011-04-04T19:51:11+03:00pm30 112011-04-04T19:51:11+03:00Lun, 04 apr. 2011 19:51:11 +030051+03:00 pm512011-04-04T19:51:11+03:0051 04pm 11+03:00pm493000000Lun, 04 apr. 2011 19:51:11 +0300 :))

    meeersi….dar si eu l-am citit cu intarziere:D scuze… macar ti-ai adus aminte>:D<:)))
    oricum …f fain…nu prea e clara faza cu prietenii lui dra capitolul e fain imi place si succes cu next-ul:P

     

Lasă un comentariu